9 Eylül 2009 Çarşamba

Türkiye Milli Eğitim Bakanlığı Yurtdışı Eğitim Öğretim Genel Müdürlüğü Öğrenci İşleri Daire Başkanı Necip ÖZKAN`dan MÜRACİƏT

Sevgili Türkiye Mezunu,

Ben Türkiye Milli Eğitim Bakanlığı Yurtdışı Eğitim Öğretim Genel Müdürlüğü Öğrenci İşleri Daire Başkanı Necip ÖZKAN.

Bu maili sizlerle iletişim kurmak, işbirliğimizi güçlendirmek ve bir ölçüde de hasret gidermek amacıyla gönderiyorum. Mail adreslerinizi Elşad Abdullayev kanalıyla http://tumiv.blogspot.com/ sitesinden aldım.

Herşeyden önce Ramazanınızı ve gelecek bayramınızı en içten duygularımla kutlar, hepinize sağlık, mutluluk ve başarılar dilerim.

Biliyorsunuz sizler Büyük Öğrenci Projesi kapsamında Türkiye'de eğitim görerek ülkenize veya başka ülkelere gittiniz. Mezuniyetinizden sonra sizinle ciddi bir bağ kurulamadı. Bunun eksikliğini hissederek bazı çalışmaları başlatmış durumdayız. Bunlardan birincisi;

1. Sizlerle ve sizlerin kendi aralarınızdaki iletişimi kurmak ve güçlü bir bağ oluşturmak amacıyla Uluslararası Öğrenci Portalı hazırlıklarını başlatmış durumdayız. İnşallah bu çalışma sonlandığında en azından sanal ortamda güçlü bir bağ oluşturulacak ve o portalda aradığınız çoğu şeyi bulabileceksiniz.
2. Sizlerle yüz yüze görüşmek ve hasret gidermek amacıyla "Türkiye Mezunları Buluşma Günleri" düzenlemeyi düşünüyoruz. Eğer şartlar uygun olursa ve sizlerin desteğini alabilirsek ilk buluşmamızı Azerbaycan'da yapmayı planlıyoruz.

Bu iki çalışmanın başarılı olabilmesi tamamen sizlerin desteğine bağlıdır. Bu çalışmalarç için sizlerle en azından mail ortamında sürekli bağ kurmak ve daha da önemlisi tüm mezunlarımıza ulaşmak istiyoruz. Sizlerden özellikle bu mailime cevap vermenizi ve yazacağınız cevapta; şu anda ne iş yaptığınızı ve kısaca kendinizi tanıtmanızı istiyoruz. Daha da önemlisi, bildiğiniz ve tanıdığınız Türkiye Mezunu arkadaşlarınızın e-mail adreslerini bize bildirmenizi istiyoruz. Göndereceğiniz maillere bu mesajın aynısını göndererek onlarla da internet ortamında iletişim kurmak istiyoruz.

Ayrıca, facebook'ta Türkiye Mezunları sayfası oluşturdum, onu ziyaret edip üye de olmanız bizi sevindirir.

Yardımlarınızı bekler, hepinize selam, sevgi ve saygılarımızı sunarız.

Necip ÖZKAN
Milli Eğitim Bakanlığı
Yurtdışı Eğitim Öğretim Genel Müdürlüğü
Daire Başkanı

Tel: +90 312 413 15 22
Cep: 0505 233 22 06 (Türkiye)
MSN: nozkan14@hotmail.com

Hiç yorum yok: